Kvällen är här igen

Hej! Hur mår ni? Jag mår bra...

Nu känns det verkligen som om hösten är här med besked. Sitter i soffan med en filt och en kopp te. Kollar på Idol och njuter av de tända ljusen som håller mig sällskap om kvällarna... Har precis beställt lite grejer från Everyday Minerals, hoppas att de levererar lika snabbt som de brukar.

Behöll klänning nummer 2, den var lagom fancy. Igår var jag på smyckesparty och köpte ett halsband och ett armband så något av dem ska jag nog ha på lördag. Ska bli så himla trevligt! Känns dock inte helt normalt att jag ser mest fram emot stadsvandringen:) Och på söndag morgon blir det ju hotellfrukost!!!

Ska snart ut i kylan och hänga tvätt, det ser jag inte fram emot. Men det är ju så himla mycket härligare att låta tvätten torka utomhus!


Kommentarer
Postat av: Små fötter by sodamaze

Hänga tvätt ute så här sent! Är du galen!?

2010-09-08 @ 22:24:03
URL: http://sodamaze.blogg.se/
Postat av: Små fötter by sodamaze

Jo men jag tänkte men att det var så sent och kallt på kvällen, på dagarna har det ju varit varmt! Jag hade inte gjort det, men det är ju ekonomiskt och miljövänligt så inget fel i det =)

2010-09-09 @ 18:45:40
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0