Suddig bild hemifrån

Har ju inte visat speciellt många bilder från hemmet, men nu kommer en:) Gardin har kommit upp i lilla köksfönstret, äntligen! Nu ser det betydligt mer hemtrevligt ut.



Det saknas dock fortfarande en fönsterlampa men snart ska ju adventsstjärnan upp där så då har vi lite extra tid på oss att hitta en passande lampa. Måste ju vara en liten lampa som inte tar för mycket plats, man vill ju kunna se ut ordentligt.

Älskar vårt kakel i köket, halvsmå och halvmatta svarta kakelplattor. Passar oss perfekt!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Eddie vet jag en Sheltie som heter :) Det är gulligt. Min lista hittar jag inte :( Några namn som kan passa även på en isbjörn (o inte bara en pigg liten räv) som jag minns är väl Birk, Mattis, Ville, Viggo... Hm sen tog det stopp. Skulle jag skaffa en tik skulle den heta Taiga :) Modigt att skaffa en vaktande ras förresten, fast det är ju inte er första hund. Några tankar på vad du vill träna med den? :)

2010-11-11 @ 14:45:16
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com
Postat av: kristoffer

Ha,funderade med på ville.å sen på idde.vet inte om det e ett namn,men det lät bra...hej felicia

2010-11-11 @ 18:34:44
Postat av: Små fötter by sodamaze

Mysigt fönster! Ser gärna fler bilder ifrån ert hus till exempel matsalen som inte var färdig när vi var hos er. Kram

2010-11-11 @ 21:17:34
URL: http://sodamaze.blogg.se/
Postat av: Små fötter by sodamaze

Aha de bilderna har jag ju sett, hade ju till och med kommenterat ;-) Kunde bara inte minnas riktigt hur det såg ut.

2010-11-12 @ 15:58:34
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0