Lördag

Det blev inget trädgårdsarbete igår så det får jag försöka fixa idag istället. Stoffe åkte innan åtta imorse, fiskedags igen. Han hade gjort kaffe och "sparat" lite till mig så jag har spenderat morgonen i sängen med kaffe och webbtv. Helt underbart! Men nu är kaffet slut så då får jag väl ta o leta mig ur sängen.

Igår tog jag en tur på stan medans Stoffe shoppade fiskegrejer. Hittade en lång stickad polotröja och en tjock stickad kortärmad tröja. Borde ju ta bilder på det men det är ju så fruktansvärt tråkigt.... 

Hej hopp 


Kommentarer
Postat av: Flisan

Mikko kommer från Kristianstad, en liten kennel som heter Äppelblomman, med bara två tikar fast hon ville väl utöka. Mikkos pappa kommer från en kennel som heter Teddyvails som är lite större :)

2010-11-08 @ 20:23:24
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0