Najs!

Det blev inte så mkt shoppat i fredags. Regnet öste ner så jag bestämde mig för att strunta i stan... Åkte till Plantagen och snackade med de fd kollegorna där. Strosade runt och köpte två ljusgula krysantemum. Åkte vidare upp till Samarkand och tog en sväng på H&M där jag hittade en topp och två nagellack. Kan se om jag orkar dra fram kameran och visa bild ikväll... Kollade även på Lindex men där hittade jag ingenting:( Efter denna makalösa shopping (skittrist) handlade jag på Maxi och begav mig sedan hemåt.

Hämtade Stoffe vid åtta på kvällen och efter maten satt vi nog bara i soffan tror jag. Lördagen spenderades med renovering. Fattar inte att vi hann med allt! Igår när det var dags för kalas hade vi nästan allt klart. Det saknas en skänk, några tavlor och så några småkluttar med färg, men annars är vi klara! Måste dock byta ut gardinerna för de är alldeles för mörka. Kommer att visa bild när vi har fått helt klart, blir roligare så tycker jag.
Det kändes i alla fall helt underbart att kunna sitta där inne och fika, och så har vi ju fått ett större hus nu eftersom vi har haft stängt in till det rummet sen vi flyttade in:)

Fick en doftpion av mamma som jag måste plantera snart. Måste dock köpa lite gödning först, och läsa på lite för de är känsliga små rackare de där pionerna. Sen är ju den stora frågan vart jag ska plantera den, den ska ju stå så soligt som möjligt. Har ju så många planer med trädgården, men allt känns så avlägset på nåt vis.


Kommentarer
Postat av: helena

äh jag vet i tusan med lägenheter alltså. är så trött på det. hittar ingen som känns "hemma". oh iphone är så kul :)

2010-05-12 @ 10:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0