Putt

Lika bra att göra som Helena säger, och uppdatera lite...

Blir väl inget muntert direkt... Är så trött på allt! Jag vill ha vår och klara besked, det är allt jag begär. Orkar inte skriva alla mina funderingar här men det handlar såklart om jobb. Vad annars? Hela livet kretsar kring jobb... Och nu även renovering. Det är ju positivt iaf, att vi kommit igång med renoveringen av blivande matsalen! Det kommer bli så fint så... Än så länge är vi bara på grundarbetet men det är ju det som tar sådan evinnerlig tid! ska försöka ta nån bild och slänga upp här, eller så får ni vänta på slutresultatet...

I lördags var Tessan och Petter och hälsade på. De visade bilder på hur fint de fått hemma efter allt slit. Det var så roligt att se, och megakul att träffas för det var ju alldeles för länge sedan sist!

Nu ska jag fortsätta knega

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja det var verkligen kul att träffas. Och er matsal kommer bli jättefin när den är klar.. Bara kämpa på med jobb och allt så ska du se att det löser sig.. Kram

2010-03-23 @ 15:41:48
Postat av: Helena

du är utmanad :)

2010-03-24 @ 09:16:23
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0