Dove VisableCare

Skrev ju ett inlägg om denna duschkräm när jag fick hem mitt paket från Buzzador, men nu tycker jag att det är dags att ge ett riktigt utlåtande.
Doften nämde jag förra gången, och jag står fast vid mitt första intryck, den luktar fantastiskt gott! Det är helt klart det bästa med Dove VisableCare. Nackdelen med den är att den i princip inte löddrar nånting alls. Jag trodde att det var vårt vatten det berodde på men jag har hört och läst samma sak från flertalet andra så det är nog snarare duschkrämens fel att det inte löddrar. Detta gör ju även att den inte känns lika dryg som Doves duschkrämer brukar göra. Dove är ju i vanliga fall ena riktiga hejare på att göra produkter med riktigt härligt lödder, men denna gång har de tyvärr misslyckats. 

Dove lovade ju att huden skulle kännas lenare efter 7 dagars användning, och det tycker jag nog faktiskt att den gör. Sen vet jag inte om det helt beror på duschkrämen, men lenare är den allt. Att den är synligt vackrare efter 3 veckor kan jag dock inte säga. Det var ju det andra av löftena som gavs, men där går den bet.

Jag kommer dock fortsätta använda min duschkräm tills den är slut, på grund av doften, men kommer inte köpa en ny efter det. Inte samma sort alltså...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0