Tillbaka levande..

..tror jag iaf. Jag ska erkänna att jag joggade inte hela rundan, men gjorde mitt bästa. Jag har ju, sedan tidig ålder, haft ansträngningsastma och den enda tid den hållits i schack var då jag red regelbundet. Det var perfekt träning för mitt andnings-handikapp. Även om jag vet att jag har dessa begränsningar så blir jag varje gpng extremt frustrerad när det inte är lika enkelt som jag föreställt mig.

Början av rundan var jobbigast, sen tror jag att jag kom in bättre i både steg och andning. Känner mej faktiskt stolt över mej själv att jag faktiskt begav mig ut. Jag kommer ju vara tvungen att duscha och tack vare mitt hår så kommer jag behöva blöta det imorgon bitti också..

Imorgon tror jag att jag ska be min käre kontorsdelar-kompis Oscar om lite tips, han tränar ju som en dåre:)

Nu ska jag plocka i mig några jordgubbar, kolla på Ullared och sen duscha.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0