Tatueringsplaner

Åhh, jag är så sjukligt sugen på att tatuera mig. Jag har NOG kommit fram till att jag vill ha den i nacken och har hela tiden vetat att jag vill göra en hyllningstatuering till farmor och farfar. När jag tänker på farfar så tänker jag på ängar fulla av smörblommor och när jag tänker på farmor tänker jag på när vi plockade blommor längs vägkanten när jag var liten. Vår gemensamma favorit var blåklockan så min tanke är att kombinera blåklocka och smörblomma till något fint men vet inte hur jag ska få ihop det. Jag har ju ingen fantasi och har inte ett uns av konstnärlighet i kroppen. Jag kan för fasen inte ens rita en streck-gubbe!
Jag får väl se om jag kan hitta någon som är duktig på blommor...



Kommentarer
Postat av: Tessan

Har med velat tatuera mig länge, men det verkar aldrig bli av. Hittar du en duktig tatuerare kan dom hjälpa dig med att rita nåt snyggt. Sånt är dom bra på. Fast kolla upp tatueraren först så du kommer till en superbra. Petter vet ett par, fast inte just runt Växjö.

2010-07-01 @ 09:24:22
Postat av: Flisan

Jag tänkte också att tatueraren bord ekunna rita upp nåt bra?

2010-07-01 @ 21:11:33
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com
Postat av: Små fötter by sodamaze

Vi känner en kille (Daniel Andersson) som är väldigt bra på att teckna. Han är inne på tatueringar också. Vet inte om han är bra på just blommor men jag kan höra med honom om du vill? Allt bra annars?

2010-07-01 @ 23:10:53
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0