Här igen

Har sprungit runt i huset och letat efter en sladd så att jag föra över en bild från mobilen till datorn. Den är riktigt rolig så vill ju visa den men än så länge så ligger den kvar. Stoffe sa att det finns Bluetooth i datorn så jag ska försöka hitta den. Annars har vi nog en portabel bluetooth nånstans... Vi får se helt enkelt.

Vad har kvällen bjudit på hittills? Telefonsamtal med pappa. De åker till Paris och Disneyland på söndag och farmor ska vara där och passa huset och djuren. Vi ska nog passa på att hälsa på henne på söndag. Annars har jag kollat på Biggest Loser, lite Top Gear och sen The Hills. Nu väntar jag på att nagellacket ska torka. Just det, tvättat har jag också gjort!

Jag har nu 6,5 vecka kvar till semestern, har börjat nedräkningen i kalendern på jobbet:) Det känns som att den tiden bara kommer flyga förbi, för det har alla tidigare veckor gjort.

Idag meddelade Sveriges Radio vilka som är årets sommarpratare. Fanns väl inga klockrent intressanta men jag ska iaf lyssna på Mats Sundin, Annika Östberg och Per Moberg. Henrik Hjelt blir det nog säkert också, han är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0