Ännu ett infall..

Detta var dock lite mera stillsamt. Fick nämligen för mig att fota mina nagellack. Helt meningslöst och särskilt med tanke på hur dålig jag är på att ta kort. Men ni som är intresserade av nagellack får ta det som det är, ni andra får kolla in en annan dag.


Från vänster till höger:Vitt lack, Depend (nr 32), baslack, Depend (nr79), Genomskinligt lack, Depend (nr33), Överlack, Depend (nr80), Nailgrowt Miracle, Sally Hansen.


Från vänster till höger: mörklila från Depend (nr149), mörklila Mexico från Mavala (nr30), lila från H&M, Cerice från Depend (nr 69), gammelrosa Intense Pink från Nivea (nr 33), ljuslila från Depend (nr 29), ljusrosa från Depend (nr 136) och ett ljusrosa French Rosé från Nivea (nr 3). Det lila lacket från H&M ser inte så lila ut på bilden och jag lyckades verkligen inte fåmga det lila hur jag än gjorde. Ni får lita på mig helt enkelt. Alla färgerna är ju betydligt klarare i verkligheten...


Från vänster till höger: grönst från Depend (nr 191), blåa paradise Blue från Mavala (nr 149), ljusblått från Depend (nr 195), turkost från H&M, mörkgråa Black Sparkle från Nivea (nr 55), mörkgrått från Depend (nr 176) och silver från Lindex.

Skulle ju målat naglarna med men det hinner jag inte nu. Det får bli imorgon istället!


Kommentarer
Postat av: Små fötter by sodamaze

Ja detta kan vara det mest ointressanta blogginlägg jag någonsin läst hihi =) Inget illa ment...

2010-06-12 @ 13:14:20
URL: http://sodamaze.blogg.se/
Postat av: Flisan

Jag minns inte ens när jag målade naglarna sist... Trist. Har nog inte ens nåt nagellack :P

Rallylydnade innebär att man går en liten runda, som en liten, liten bana, och läser på skyltarna vad man ska göra. Det kan vara att hunden ska sitta/ligga, eller att man ska snurra ett vänstervarv (eller höger) o hunden ska gå fot nära intill genom hela, eller att hunden ska sitta framför ochs edan kunna gå runt o sitta vid sidan osv osv. Man läser på små skyltar vad man ska göra, jag tror det är därför det heter rallylydnad, för skyltarna liknar lite de som kartläsare har (med svängar o så). Sedan får man hela tiden prata med hunden och uppmuntra den, och man får ha dubbelkommando. Sådant är absolut förbjudet inom vanlig lydnad :P Det är inte lika strikt helt enkelt :)

2010-06-14 @ 21:23:42
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0