Time for change

På senare tid har det inte blivit så mycket bloggande, och det har helt enkelt berott på att jag inte velat sitta nere i gillestugan om kvällarna... Nu har dock Stoffe sålt den stationära datorn och vi har istället införskaffat oss en bärbar:) Nu kan jag alltså sitta och blogga och msn:a i uppe soffan i vardagsrummet! Ska bli himla roligt med lite mer msn-snack. Har ju min msn igång på jobbet men det är ju inte så många som är online under dagarna. Tur att jag iaf har Tessan som kan underhålla mej:)

Idag var vi även ute och letade träningskläder. Hittade ett par skor och en sporttop. Byxor var det värre med så jag får ta några gamla jag har liggande här hemma. Ville mest ha nåt nytt för det blir roligare då... Jag kanske kan belöna mej själv med något nytt när jag väl varit duktig och tränat ett tag. Jag är ju en riktigt lat jäkel så det ska bli spännande att se hur lyckat det här med träningen kan bli.

Skulle inom Plantagen med men vi sprang på Stefan utanför Maxi så passade på att snacka med honom lite där så Plantagen blir det en runda till imorrn istället. Ska bli kul att se hur mycket Alla hjärtans dag-grejer de fått in... Köper nog iaf en bunte med rosor, för det är ju alltid mysigt med lite snittblommor hemma!

Förutom en sväng till Plantagen så blir det traditionsenliga scones till frukost. Himla mysigt faktiskt, kaffe och scones (the swedish way)...

Nu ska jag fortsätta att kolla på Corwins äventyr och efter det blir det Top Gear.
Have a nice weekend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0