Shoppingtur på gång?

Stoffe frågade för en stund sen om jag ville till Ullared. Jag blev så chockad att jag tror att jag svarade "jag vet inte". Han har tydligen beställt fisk av en akvarie-bundis i Göteborg och tänkte att om jag ville till Ullared så kan vi ju hämta fiskarna så slipper de postas till oss.

Nu har jag varit inne på Gekås-bloggen och blev riktigt sugen på att ta en tur faktiskt. Kanske kan man till och med hitta lite snygga vårkläder och lite fina prylar till matsalen... om den nu blir färdig nångång dvs. Ska se om man kan jobba lite med den i eftermiddag.

Har faktiskt varit ganska duktig hittills idag. Har plockat undan, sorterat det som ska till återvinningen, bakat scones, fixat med tvätten och slängt in en ny maskin och klockan är trots allt bara lite efter 12.

Snart ska vi inåt stan en sväng. Ska till Maxi och till Plantagen men först måste jag göra mej iordning.

Tjipp och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0