Bilder på snön

Snön ligger vit på marken, och taken med för den delen. Hörde på nyheterna att det var nån ridskola som var jätteorolig för att raset skulle rasa ihop eftersom försäkringen inte täcker. Då är ju min fråga varför man inte skottar av taket!? Det brukar alltid finnas någon typ av maskin man kan ta till hjälp.. Kanske räcker det att skotta nederkanten så rasar resten ner?

Jaja nog med svammel. Tänkte visa nån bild på vinterlandskapet på vår gata:)

Denna bild är alltså tagen från vårt köksfönster. Grindstolparna syns knappt från detta hållet och från gatan syns de inte alls pga snövallarna. Tack vare all snö så har gatan blivit smalare och smalare och nu kan nog inte ens två bilar mötas...


Såhär ser vår trädgård ut för tillfället... Snö snö snö, det är allt man ser! Man undrar ju hur djup den är egentligen, men jag har ingen som helst lust att ge mig ut för att ta reda på det. Det är tillräckligt helt enkelt.

Nu ska jag ta och plocka undan här, så att Bosse har nåt att stöka ner när han kommer sen:)


Kommentarer
Postat av: Bie

usch o fy! Det är mycket snö nu. Kan tala om att det är 60 cm snö mitt ute på vår åker. För mycket!

2010-02-21 @ 17:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0