Äntligen lite bilder!

Idag har jag faktiskt tagit tag i bildbristen här på bloggen. Finally!


När jag kom innanför dörren väntade ett mystiskt paket på mig... Vad fasen är detta tror ni?





















Jag ser att det är från Allers fölag så det är nog någon slags premie men min prenuneration har mamma köpt till mej i julklapp så jag har ingen aning om vad de har lockat henne med:)

Man blev ju inte direkt klokare när man öppnat. En bok och nåt kort som välkomnar mej som prenumerant, och så ev ett plastigt fult halsband men det stora svarta och den hemska blommiga saken i gulorange?

När jag väl öppnade ytterligare förpackningar så önskade jag nästan att jag inte gjort det. Hur kan man skicka så hemska saker till sina kunder? (Förlåt till er som blivit glada för dessa saker och använder de flitigt- jag antar att ni är iaf 30 år äldre än mej)...



Detta är alltså en svart väska, blixten blir ju lite konstig här i skummet... Den hade kanske gått att använda i nåt sammanhang om den inte varit så himla stor. Vill man inte ha resväska men hjul så kanske detta är ett alternativ. Visar den i förhållande till något annat en annan dag så ska ni få se hur stor den är!

Det blir dock värre... Tror jag.. Kolla in detta (men bortse från den mycket upprörda hyn)

Yuck! Den är verkligen förskräcklig. Däremot ser jag ju själv att om jag vänjer mig vid den så kanske jag kan börjha tycka om den, den är ju trots allt väldigt vårig och just nu behöver jag våriga saker. Kanske ha den på mig när jag skottar så jag får känna nån slags vår i sikte?


Kommentarer
Postat av: Lollo

nja gillade sjalen sådär ;)

2010-02-19 @ 05:35:18
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: bie

Boken är bra iallafall

2010-02-19 @ 09:02:57
Postat av: Tessan

Tycker sjalen är hemsk.. Visst är den vårig, men det finns ju snyggare.

2010-02-19 @ 10:56:15
Postat av: Små fötter by sodamaze

Om jag får vara ärlig så tyckte jag att väskan var snygg men sjalen inte så snygg. Kanske svårt att hitta användningsområden för väskan dock! Men är den för liten att packa kläder i om man ska bort en natt eller två?

2010-02-19 @ 22:49:15
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0