Tvångsbloggning

Nej, det är väl egentligen dags att blogga men jag har nog inget att blogga om. Fick påpekanden om att jag mpste skärpa mej med bloggningen så här kommer en megatråkig redogörelse för vad jag gjort i helgen och vad som komma skall.

Igår vaknade jag med migrän som inte var av denna värld, och under ett par timmar så blev det bara värre och värre. Låg på soffan fram tills sju-tiden, då hade jag piggnat till och bestämde mig för att göra pannkakor. Kollade på tre Beck-filmer och gick o la mig vid halv ett. Då hade jag iofs sovit på soffan en liten stund:)

Imorse åkte Stoffe iväg för att fiska med Jonathan och jag har bara drällt här hemma. Tvättat och lite sånt kul...

Nu ska jag hänga tvätt och diska. Senare i eftermiddag ska vi åka ner till mamma och lämna släpet som vi lånade förra helgen för att hämta virke till trädäcket.

Kul va???

See ya

Helena: Har du bytt mobilnr? Kan du skicka det till mig i så fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0