Outfit problems

Då var arbetsdagen snart slut. Från och med imorgon kommer alla mina kollegor också vara kvar till 17, de slutar ju kl 16 nu. Det kommer att bli betydligt trevligare med lite sällskap här under de sena eftermiddagarna.

Nu börjar det tydligen likna något med bygget där hemma. Stoffe informerade mig om att han är färdig med reglarna nu så nu har han börjat fylla upp med singel mellan för att få trädäcket att ligga stadigare på plats då det inte sitter fast någonstans. Eftersom han är ute och fixar får jag sköta markservicen inomhus, ap-trist! Men det måste ju göras det med. Borde diska och laga mat idag men det blir nog bara disken som åtgärdas är jag rädd. Mat går ju att köpa imorgon...

Måste köpa nytt schampo med för frisören informerade mig om att jag har torrt hår:( Får se vad jag kan hitta på Ica, salongs-schampo får det bli en annan gång. Ska även inom Ica och hämta ut paket från H&M. Har skickat efter två klänningar då jag inte har något att ha på mig på Fellessons (Stoffes jobb) 100-årsjubileum som vi ska med på näst nästa helg. Då bär det av till Kalmar och först ska vi på stadsvandring och på kvällen blir det middag på Kalmar Slott. Vi ska få bo på hotell över natten och så blir det frukostbuffé innan vi beger oss tillbaka till Växjö. Rackans najs- men det är ju det där ständiga problemet med vad man ska ha på sig.



Klänningarna jag beställt är svarta men jag tycker man ser mer hur de ser ut om man väljer bilder på gröna eller liknande. (Bilderna är klick-bara)

Håll tummarna! Är det någon av dem som passar så lägger jag kanske upp en bild på oss tillsammans, om jag lyckas ta en dvs. Passar inte någon av dem så blir det en tur till Grand Samarkand till helgen... Fan, måste ju ha ett par skor med! (I-lands-)problemen bara hopar sig!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Små fötter by sodamaze

Åh middag på Kalmar slott, jag är JÄTTEavundsjuk =)

2010-08-31 @ 22:24:12
URL: http://sodamaze.blogg.se/
Postat av: Oscar

Ska bli så trevligt att jobba med dig ända tills 17 nu! :-)

2010-09-01 @ 10:26:06
Postat av: Anonym

hej hej! länge sen vi hördes. Ett tips bara klänningen till höger är asjobbig att stryka, har en klänning i liknande tyg och den är bara så jobbig.



Sköt om dig kramar Lisbeth

2010-09-03 @ 08:15:34
Postat av: Lene

Lisbeth: Det är verkligen alldeles för länge sedan! Angående strykningen så har jag inte tänkt så långt:S Har redan bestämt mig för att behålla klänningen för den passade bra och jag kommer inte orka leta upp någon annan... Så jag får stå ut med plågan! Pust...

2010-09-03 @ 09:18:18
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0