Tjipp!

Hej hopp!

Idag är det så soligt och fint, härligt som sjutton!

Hade tänkt visa lite bilder på renoveringen men nu har vi kommit så långt så jag väntar tills vi är klara istället:) Golvet är lagt och väggarna är målade, så nu är det inte så långt kvar!

Har nu hunnit äta, diska och plocka lite. Man har så mycket mer energi nu när det är fint väder, men jag ska ju inte överdriva och säga att jag är pigg när jag kommer hem om kvällarna för det är jag absolut inte...

Imorrn är det dags för möte på jobbet, och likadant blir det torsdag och fredag. Imorrn ska jag försöka vara lite ute i trädgården men, underbart!  

På fredag kommer Daniel och Pernilla. De ska på kurs i Lenhovda och passar på att spendera resten av helgen hos oss. Så på fredag blir det nog en lite lättre middag och på lördag blir det stek:) De kommer att ha med sig en av valparna så nästa vecka kommer nog lite bilder... (Vänligen observera att steken inte har något med valpen att göra)

Nu ska jag kolla vad som är på tv ikväll.. Ha det!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Visst är dom :-)

2010-04-15 @ 21:59:46
URL: http://amstaffvalpar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0