Planer

Igår var jag och hämtade ut ett litet paket från H&M. Var alldeles för tjurig för att vara sugen på att prova dem igår så det får bli ikväll istället. Påsen som står på köksbordet innehåller bland annat en vårjacka:)

På lördag ska vi till Ikea och köpa golv och matsalsmöbler. Skrammel skrammel säger det, och så var alla pengar slut... Nej, vi kommer ju himla billigt undan eftersom vi är riktiga Ikea-fans. Hoppas att matsalen blir lika fin som jag föreställer mig. Ikväll ska jag spackla det allra sista som jag inte orkade ta igår och sen efter lite diskande så ska jag belöna mej med att prova kläderna. Vore kul om allt passade för jag behöver verkligen lite nytt!

Nu är det en kvart kvar sen får man gå ut i den underbara solen. Är det fint väder imorrn så tror jag att jag slänger i mej maten och sen går ut o sätter mej i solen. Vore riktigt najs om man kunde få lite fräknar redan nu:)

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Helena

ullared ÄR det bästa som finns. helt klart min favoritfärg. Fanns mycket fint där igår. fick med mig 6 tröjor, 4 bh, trosor, 3 skärp, 6 böcker, 4 nagellack m.m hem. Tänkte lägga upp lite bilder ikväll eller imorgon. ja jag brukar läsa bloggen ett tag innan jag ska åka dit :)

2010-04-10 @ 07:49:17
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0