Uttråkad

Shit vad uttråkad jag är! Dagen har inte bjudit på så mycket hittills. Jag har kollat på lite Scrubs, checkat ams.se efter jobb (utan resultat som vanligt) och tagit ett bad. Guud vad jag kommer sakna badkaret men vi får väl se om det kan bli ett litet mini-spa i källaren sen framöver:)

Stoffe kommer hem om en timme och efter att han duschat så bär det av in till stan. Ska till Swedbank för att fixa lite med mina fonder. Ska bli såå skönt sen när allt mitt hos Swedbank är avslutat för jag hatar verkligen dem! efter det ska vi kolla lite på hur fattiga vi kan tänkas bli på att börja göra iordning i huset!

Nu ska jag fila naglarna....

Later!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! vad kul att ni ska flytta till hus =) lite bilder på huset vill jag ha när ni flyttat in =) ola och jag letar också hus lite =) det är mer hemtrevligt o bo i hus. kram

2009-09-08 @ 15:40:24
URL: http://wannabevuxen.blogg.se/
Postat av: helena

vad är det för fel på swedbank. många som klagar på dom men jag har aldrig upplevt dom dåliga?

2009-09-10 @ 10:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0