Tragiskt

Morgonen och förmiddagen har ägnats åt att kolla upp bredband, ved och pellets. Känns som att snart borde allt falla på plats. Ska bara få tag på Växjöhem och se varför de inte lagt upp vår lägenhet bland "Lediga lägenheter" när vi sa upp den för snart två veckor sen. Sånt blir jag tokig på!

Åkte in till stan innan för att lämna papper till arbetsförmedlingen. Gick in i rummet och lämnade pappret sen var det klart. Gick till bussen och efter en halv evighet så var jag hemma. Trist bara att inse att man skulle gått till banken och fixat fonderna eftersom det inte blev gjort härom dagen då det inte bara vi som vad där om man säger så. Skit med!!!! Får ta o åka in där i eftermiddag igen så att det blir gjort nån gång.

Imorrn ska jag äntligen träffa Lucy, det var fjorton evigheter sen! Det har alltid kommit en massa emellan men nu är det dags. Dagen till ära ska vi åka ut och kolla huset:) Vecka 45 gör hon praktik så då ska vi passa lilla Bosse. Det ska bli ofattbart kul och lärorikt! Busbosse kommer nog skrämma en och en annan pensionär, de brukar ju nämligen inte vara omåttligt förtjusta i rottweilers:P Men då är det på tiden att de får träffa en rottis-knähund!

Nu ska jag nog ta tag i mitt liv lite igen..
Ha det

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-11 @ 13:24:57
Postat av: helena

ja jag hoppas med det men det blir nog i slutet av nästa sommar för han behöver ha lite mer lektioner men nu är ju snart seglarvädret förbi. hur mår du?

2009-09-11 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0