R.I.P lilla mormor

I onsdags morse fick mormor äntligen somna in. Det kändes skönt att jag åkte hem och mamma uppskattade det verkligen. Nu är stackars morfar själv och måste lära sej allt det där som hör hushållet till; matlagning, disk, städning och att tvätta kläder, för allt det där har mormor alltid gjort. Längtar tills jag får visa honom vårt hus, det kommer han tycka är roligt!

Anyway, i onsdags kväll samlades hela familjen och käkade pizza och hade det mysigt tillsammans. Det kändes mycket bra efter ett par jobbiga veckor. Igår jobbade jag några timmar, helt slut var jag men lyckades överleva. Tur att jag är ledig idag! Har fruktansvärd huvudvärk, är förkyld och dödstrött så idag är det riktigt skönt att va hemma. Stoffe fick gå hem från jobbet ganska tidigt igår pga samma åkommor, inte ofta det händer!

Imorrn ska det jobbas igen och efter en dusch och lite fix så bär det av ner till Tildes kalas. Orkar inte med kalas egentligen men man får ju offra sej när det är barn, de förstår ju inte sånt där.

Take care

Kommentarer
Postat av: Flisan

Så tråkigt...

2009-09-18 @ 22:13:36
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com
Postat av: HannahSthlm

Åhh..så tråkigt...mina tankar finns hos dig!

Alltid så jobbigt när man förlorar någon närstående.

Tänkte tacka för grattis i samband med min styling med Jean-Pierre Barda,men det känns lite torftigt när du just förlorat din mormor...men tack ändå sötis!



Hoppas ni mår ok!



P&K.

2009-09-20 @ 09:46:36
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: Helena

Beklagar bortgången.

2009-09-20 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0