Packad och klar

De senaste dagarna har inte bjudit på mycket spännande händelser. Har jobbat i helgen, kul att ha nåt att göra. I lördags var det full rulle men igår var det lite halvdött... Fick dock en trevlig överraskning när Magnus och Linus helt plötsligt stod framför mej på jobbet, de var ute och åkte en sväng. Sånt tycker vi om i vår familj:) Mamma var inne hos mormor, och hade varit det sen i fredags. Mormor är nämligen jättedålig, antar att det är detta stadie som kallas dödsbädden:( Jepp, nu har snart den satans cancern vunnit öven ytterligare en person. Pratade med pappa innan, han sa att nu får tydligen 1/3 cancer, tror det är 1/7 som dör av det. Fast det ändras väl hit o dit... Men det är ju helt enkelt bara att vänta på att man själv får det. Jag är dock inte rädd för min egen död, bara andras... Vad muntert detta blev då...

Jag har iaf bestämt mej för att åka hem ikväll. Tror att mamma behöver lite hjälp och stöd där hemma. Får se när jag kommer tillbaka. Ska ju jobba på lördag, sen måste vi åka ner igen för Tilde fyller år och ska ha kalas.

Take care

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad tråkigt att höra att din mormor är dålig :(



Ja jag kommer uppdatera en massa när vi kommer hem och visa en massa bilder. Men ni kommer nog få stå ut med en massa tjat om resan i bloggen också tills vi åker.

2009-09-18 @ 08:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0