More probs

Vill börja med att tacka för all hjälp med klänningen!

Nu har jag dock klädproblem igen:( Ska på intervju idag och har ingen aning om vad jag ska ha på mej... Eller ja, vad jag ska ha till mina jeans dvs:P Men det ska väl kunna lösa sej, kanske behöver jag bara få i mej lite kaffe. Idag ska jag även äta en ordentlig frukost för jag känner mej hungrig. DET är ovanligt med tanke på vad klockan är!

Igår blev det hemlagad pizza till middag. Medans degen jäste passade jag på att slänga typ allt som fanns i skafferiet. Det hade nämligen blivit invaderat av blom-/bananflugebebisar och de var verkligen överallt. Så jävla grisigt! Så nu får alla grejer bo i kylen...

Idag är det även 18 dagar tills vi skriver på papprena på huset... 18 låånga dagar...

Nej, nu får jag nog ta tag i mitt liv igen.. Ha det

Kommentarer
Postat av: helena

vad spännande med intervju. håller tummarna*



Älskar ullared. Det ska bli så kul :) Lovar att lägga upp lite bilder på mina fynd. Ska du se den dokumentären sen när den kommer på tv? =)

2009-09-28 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0