Uppdatering

Ja, nu har vi fått in bredbandet så det är det ju dags att informera lite om vad som händer här i livet och huset:)

Vet inte riktigt vad jag ska börja med så det blir väl lite random babbel som vanligt. 

Har varit på jobbet i två veckor nu och det känns jättebra! Jag har fått ta tid på mej och sitta med o lyssna osv. Idag har jag fått sitta och ta emot samtal och registrera ärenden på egen hand och jag måste säga att det har gått himla bra faktiskt! Skönt att det är på det hållet:) Imorrn ska vi ha månadsmöte och då håller vi tummarna för positiva ord och bra siffror så att jag får vara kvar efter årsskiftet:)

Har bott i huset i lite drygt 1,5 vecka nu och det känns helt fantastiskt! Nu har det nu börjat sjunka in att vi faktiskt har ett hus och att vi ska bo här. Trivs bättre och bättre för varje minut! Alla är självklart välkomna att hälsa på:D 

Igår var vi på Ullared och shoppade. Mestadels av grejerna var ju självklart till huset och det blev bland annat en matta, taklampa, fönsterlampor och en stekgryta från Skeppshult. Var himla lugnt med folk fram till lunch sen blev det tätare mellan vagnarna. Fick näsblod efter 12 nån gång och efter det blev jag helt illamående och svimfärdig och ungefär samtidigt började Stoffe bli tjurig så vi bestämde oss för att bege oss. Är himla nöjd med inköpen iaf! 

Nu har jag precis fått i mej lite mat och nu ska jag fixa mej lite kaffe och fika lite.. Ska passa på o kolla på torsdagens avsnitt av Lyxfällan. Tror inte att det är nåt bra på tv ikväll heller:(

Vill även passa på att gratulera Robban och Sandra till lill-knodden!

Vad händer hos er då?   

Kommentarer
Postat av: emmzy

Jodå, det brukar ju alltid bli bra till slut, men det känns rätt kämpigt i början. Ja, det är en C-uppsats, lite annat än vad jag är van vid sen tidigare. Men det ger sig :) Roligt med Ullared, jag väntar mig en tripp dit inom den närmaste månaden :) skoj, skoj.. mindre skoj med näsblod dock. Nähä, nu är det dags att sparka igång med plugget.

2009-10-20 @ 09:16:28
Postat av: Sodamaze

Tack för gratulationerna =)

2009-10-21 @ 23:27:28
URL: http://sodamaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0