Grinig som få

Sitter här på jobbet och har inget att göra så kan lika gärna skriva lite här. Jag har alltså lunch nu, inte sitter jag och bloggar på arbetstid!

Känner mej ofantligt seg, sur och gnällig idag. Det är verkligen skitjobbigt! Vill bara hem o lägga mej i sängen men det är ju ca 4 timmar kvar tills jag slutar och sen ytterligare en timme tills jag är hemma... Skönt för Stoffe att han jobbar kväll så han slipper höra på mitt gnällande men jag hade verkligen velat ha honom hemma.. Saknar honom massor! Ni hör ju själva hur ynklig jag låter...

Ikväll blir det lite tv-tittande iaf. Först är det Bonde söker fru eller om man ska se arga snickaren, och vid 21 är det ju Greys Anatomy. Hoppas verkligen att jag kan hålla mej vaken till kl 22 bara. Det lutar åt att jag släpar ut duntäcket till soffan och gosar ner mej där med lite kaffe och en chokladbit eller två.. eller fem:)

Igår pysslade jag lite hemma. Fixade med tvätten och gjorde iordning badrummet. Disken får jag ta idag istället. Huset behöver dammsugas och våttorkas och det får jag väl ta o göra antingen idag eller imorrn..

Jag har nog tyvärr inget muntert att avsluta med här för att väga upp det hela... Får klura lite på det...

Jo, nu kom jag ju på! Till helgen kommer Daniel och Pernilla och det ska bli så rackans trevligt! Då blir det god mat och extremt trevligt umgänge! De skulle nog ha med sej Diablo-hunden också så då blir det lite promenader med. Håller tummarna för att det blir fint väder...

Nu måste jag logga in i telefonen ifall det är nån som behöver supporthjälp..

Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hoppas du piggnar till snart. Vill träffas snarast, var längesen nu. Vi får väl komma ut till er.. Kram

2009-10-21 @ 16:50:11
Postat av: Bie

Krya på dig! Jag tröstar och ömkar dig på bussen i morgon

2009-10-21 @ 18:37:26
Postat av: Lisbeth

Då är vi två som är gnälliga o önskar att arbetstiden är slut nuuuuu!!! Nästa vecka blir det minisemester några dagar, åker till Varberg på torsdagkväll med Lennart så klart. Vi har bokat spa-behandlingar fre- och lördag ska bli underbart skönt. Måste köra till Hovet nån dag snart. Kramar

2009-10-22 @ 12:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0