Trist

Idag är det lite synd om mej..igen. Det är nog egentligen inte alls synd om mej men jag har iaf en hemsk huvudvärk idag. Då är det faktiskt inte optimalt att sitta och stirra framför en dataskärm i massvis av timmar. Längtar tills jag får komma hem till soffan...

Om några minuter är det lunch och då ska jag släpa mej ut i snöyran (okej, det är bara pyttelite snö i luften men det är iaf snö) och köpa mat på Ica. Hoppas att de har lagat nåt gott idag så jag slipper köpa nåt från Findus eller Felix.

Ikväll ska jag laga nån god mat som även kan bli matlåda tills imorrn och sen ska kolla på tv och äta lite hallonpaj med massa vaniljsås.. Sen får jag nog frysa in resten av pajen för det är en hel del kvar och allt det kan jag ju inte äta upp... Eller kan och kan:)

Slut på klagovisan..

Over and out


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Jag gillar hallonpaj...... ett tips bara

Kram ses snart!

2009-11-05 @ 12:29:35
Postat av: Lene

Lisbeth: Då fryser jag in den till oss då:) Ses på onsdag!

2009-11-05 @ 12:54:32
URL: http://lenesplace.blogg.se/
Postat av: helena

vad blev det för god mat? du brukar alltid vara påhittig när det gäller middag

2009-11-05 @ 14:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0