Seg dag idag

Idag rullar det inte på så bra här på kontoret. Jag har tagit två eller tre samtal och det kommer inte in speciellt mycket mejl heller... Har kollat i princip allt som går att kolla på nätet- tack alla ni som bloggat:)

Nu har jag mindre än två månaders praktik kvar. Om jag får jobb här ska jag:
- köpa mej en liten skruttbil så att jag iaf kan åka runt till kompisar och fika och även handla
- köpa mej ett träningskort på gymmet i Hovmantorp

Då ska vi även börja renovera huset hemma! Jippieeee, vad roligt det ska bli att få fixa sitt eget hus precis så som man vill ha det. Antar att Växjöhem inte hade blivit jätteglada om vi hade smällt upp en svart fondvägg i lägenheten:P Det är ju dock inga stora grejer som ska göras, mest lite tapetsering och målning.

Är det nån som vet nån bra renoverings-/hus&hem-blogg? (förutom din Tessan ;D)

Ikväll ska jag göra mej en stor kopp te eller kaffe och sätta mej nere vid datorn o kolla på nya säsongerna av The Hills och The City:) Har missat nåt avsnitt vet jag.. Sen är det ju Äntligen hemma vid åtta också.


Idag luktar jag såhär, om nån ville veta:)

Nu ska jag se om jag hittar nåt annat kul att göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0