Neutrogena i brevlådan

Igår när jag lyfte på locket på brevlådan så hade jag fått mitt paket från Buzzador. I lådan låg en tub med Neutrogena Visibly Clear 2 in 1 Wash Mask, ett ganska stort antal varuprover, lite brochyrer och annan info.

Såhär skriver Apoteket om produkten:
En löddrande rengöringskräm för oren hy, som kan användas både för daglig rengöring, men också som en veckomask. Tryck ut en liten mängd i handflatan och tvätta sedan ansiktet. Undvik den känsliga huden runt ögonen. För veckomask, stryk på ett tunt lager på väl rengjord hy. Låt sitta kvar i ca fem minuter.

Jag har testat produkter från Neutrogena innan och älskar doften! Provade denna igår och än så länge känns det lovande. Fräsch och dryg är mitt första utlåtande. Det finns dock alltid risk för att min hy slår fullständig bakut och sen får man brottas med finnar och andra otrevligheter i flera veckor sen:( Men, man måste ju ge alla grejer en chans. Har ju inte nån annan ansiktstvätt som jag är fullständigt nöjd med heller så det är bara att tacka o ta emot. Sen att man kan använda den även som mask gör ju det hela ännu bättre!

Kostar 65 kronor på Apoteket, alldeles lagom pris tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0