Måndag

Då var man tillbaka på jobbet igen då. Helgen har varit bra men som vanligt alldeles för kort.

I fredags lekte jag ju med Frida och Isac efter jobbet. Vi åt godis och kollade på tv, fredagsmys helt enkelt. Efter Stoffe slutat jobba hämtade han mej så åkte vi ut till Robban, Sandra och lillkillen. Snackade en liten stund och sen kopplade vi på släpet och åkte hemåt. Stannade på Mcdonalds då vi insåg att vi var jättehungriga och att vi inte skulle orka göra nån mat (klockan var då över nio).

Käkade och donade lite.. På lördagen bagav vi oss ner till mamma för lite fika. De skulle äta våfflor så då passade jag med på och gud så gott det var! Alldeles för länge sen jag åt våfflor!!! Åkte vidare upp till pappa för att hämta soffa och fåtölj. Fick god mat i magen och lite ved fick också åka med hem i släpet. Lördagkvällen spenderade vi med att fixa hemma. Vaknade inte förrän 10.45 på söndagen- så skönt! Steg upp o käkade lite och sen plockade jag in veden vi hade fått med oss hem. Var ju tvungen att tömma släpet för sen bar det av in till Växjö för att hämta de sista grejerna i lägenheten. Blev helt fullt i släpet och i bilen men det var en del ömtåliga och otympliga grejer som tog massa plats. Nu har jag iaf min cykel hemma så att jag slipper gå till och från bussen:)

Igår kväll kom Robban, Sandra och lillkillen och hälsade på oss. Robban har ju sett huset innan eftersom han var snäll och ställde upp med sin expertis när vi kollade på huset en andra gång

 
Såhär fint var det i somras, nu ser det mest grått o trist ut:(

För veckan finns inte så många planer. Ikväll ska jag göra köttbullar och på onsdag kommer Lisbeth och fikar. Guuud vad roligt det ska bli!!!

See you!

Kommentarer
Postat av: Flisan

Ge oss bilder inifrån nu! ;)

2009-11-09 @ 22:02:03
URL: http://mikkosblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0