Hello!

Blev inget bloggande igår, vilket är konstigt för jag hade nada att göra på jobbet.

Idag är det inte så mkt mer iofs men det går framåt. En timme till lunch och då ska jag äta utsökt köttgryta som jag lagade i onsdags kväll. Efter jobbet ska jag och Stoffe till lägenheten och påbörja städningen. Inget speciellt kul men det måste ju göras, och det ska bli grymt skönt när man väl är klar sen!

Imorrn fortsätter städningen med de lite större bitarna:fönsterputsning, kök och badrum. Blääää! Ska förhoppningsvis inte städa hela dagen, det är ju faktiskt helg så man måste ju få hitta på nåt kul också!

Nu ska jag fortsätta att surfa runt...


Kommentarer
Postat av: helena

Fast nu kör jag ju inte anonym. har ju en stor bild på mig i headern :). Jaaaag vet, jag är så ombytlig. Kan inte hjälpa det, men kolla i akrivet. jag har haft denna bloggen i snart ett år. hihi

2009-11-13 @ 11:16:52
Postat av: helena

Jag ska visa bilen. Calle ska lägga in photoshop så jag tänkte göra ett litet fint kollage med min lilla pärla =)

2009-11-13 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0