Flyttstädning

God morgon!

Idag var jag uppe redan kl 9 och har hunnit vara lite duktig. Har bland annat diskat och senast försökte jag få upp Stoffe ur sängen men det verkar inte ha varit så framgångsrikt. Min tanke var att åka härifrån vid 10 men nu är klockan snart halv 11 och han är inte ens uppstigen... Ska ju in till lägenheten och fortsätta med flyttstädningen. Började igår för i fredags pallade vi inte. Hann med en hel del på de 2,5 timmarna vi var där; tvättstuga, sovrum, datarum och klädkammare/förråd. Nu är det bara de stora bitarna kvar... Pust! Men men...

Jag tror Stoffe siktar på att stiga upp så sent att det inte är nån mening att åka till lägenheten för Lucy kommer och fikar vid 14-tiden:) Jag tror faktiskt att det är hans plan:P Men blir det så så är det ju bara att åka dit efter fikat istället, bläää!

Jaha vad händer annars då? På tisdag kväll åker jag ner till mamma och gänget för på onsdag bär det av till Ullared. Ska bli kul att komma iväg lite och mysigt att åka med mamma, Linus och Magnus. Måste försöka hitta lite fler julklappar för annars kommer det bli tajt med tid i år!

Nu ska jag gå upp o terrorisera älsklingen lite..
Bjussar på en rolig bild på Diablo


Sicken sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0