Tiiiiisdag

Börjar bli riktigt trött på den här allergin nu! Kan inte vara vaken och kan inte sova! Bah!

Idag började min dag med att diska och sen har jag plockat ihop lite tvätt och suttit vid datorn och druckit kaffe. Har kollat på Färjan 2 och sen har jag även lagt ut lite kurslitteratur som jag vill sälja. Såan där som jag aldrig kommer att kolla i igen, även om jag får ett planeringsjobb.

Nu blev jag sugen på att kolla upp lite semesterställen. Vet att Stoffe vill till Kolmården så får kolla lite på det. Förra sommaren blev det bara en kortis till Jönköping och Gränna men vi hade det riktigt bra!

Imorrn blir det fika med Lucy och efter det ska Tessan o jag gå en sväng på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0