Personlig almanacka

Jag älskar verkligen att köpa ny kalender och jag antar att det inte är någon som missat de underbara almanackorna från personligalmanacka.se!? Jag minns hur många som kom fram och "ooooade" över min när den var med på jobbet:) Jag behöver en ny i augusti och har redan blivit sugen på att beställa den. Satte mej ner för att designa en, det tråkiga var bara att jag vill ha samma färger denna gången.. Har ju en lila (samma lila som på bilden nedan) med grå text och det tycker jag fortfarande är snyggast. Förhoppningsvis har det kommit fler färger tills jag ska beställa min... En rolig nyhet var dock att man kunde få med några sidor med "målarbok" i slutet, perfekt när man är lite uttråkad!


Jag hade velat köpa en till mamma på Mors dag men det har jag dessvärre inte råd med så det kanske kan bli en julklapp?

En rolig sak från jobbet.. Idag är det ju Kristiflygare och därmed röd dag. Butikschefen har hela tiden trott att vi skulle stänga 17 (som söndag) idag men det är tydligen öppet till 19. Det fick han reda på under förmiddagen idag. Det roliga var kommentaren " Vi skulle tydligen haft öppet till 19 på Valborg också men det hade jag ingen aning om. Det är så typisk mej " Hahaha, vi stängde alltså butiken två timmar för tidigt på Valborg:) Får se hur länge det tar innan huvudkontoret kommer på det...

Imorrn finns inga planer alls så vill du umgås- bara hör av dej!:)

Kommentarer
Postat av: helena

haha vilken kul chef :)



läs min blogg förresten ;) fina bilder va?

2009-05-24 @ 19:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0