Livet...

Vad ska man säga, de senaste dagarna har varit minst sagt tunga. Av olika anledningar.

Igår efter jobbet var jag onormalt trött och kunde knappt tänka klart. Idag kom jag knappt upp ur sängen men lyckades till slut masa mej till jobbet. Väl där så fixade jag iordning i snittkylen innan öppning och sen stod jag i kassan fram till kl 12. Var nåt strul med kortmaskinen så alla kortköp fick göras med legitimation och signatur istället för med kod- sjukt drygt! Var glad när jag väl fick gå hem. Mattias sa att han hade funderat på o be mej va kvar men han tyckte att det verkade som att jag behövde vara lite ledig. Jag hade kunnat jobba mer men eftersom han inte sa till så bytte jag ju om osv... Han ville tydligen spara lite på timmarna också:) Ska faktiskt bli skönt att ha tisdag och onsdag ledigt, även om jag redan saknar jobbet!

Vi hade ju iaf kalas här i lördags. Vet inte hur många vi var men det var iaf runt 20 stycken. Det satt folk överallt! Fick massa fina saker som jag också tänkte visa här på bloggen nån dag men nu orkar jag inte hålla på med kameran.

Imorrn ska jag bara ta det lugnt och på onsdag blir det en tur till AF och sen en kopp kaffe hos Tessan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0