Webtv

Jisses vad det är bra med webtv!! Jag älskar ju att kolla på tv och kan i stort sett kolla på vad som.. Eftersom sambon inte är alls på detta vis så har jag sen vi flyttade ihop fått kompromissa bort mycket av min "skit".. MEN!! Nu finns ju webtv som gör att jag nu medans jag är arbetslös kan hitta massa skit att kolla på där:) Innan idag kollade jag på ett avsnitt av femmans Charterhjältar och nu ska jag ta mej igenom säsong 1 av Färjan! Innan vi flyttade minns jag att jag kollade på Frusna män söker kärlek.. En av männen såg jag var med, eller ville va med, i Rosing program så jag antar att det inte höll med den tjejen som han hittade i programmet. Han kom dock inte med där heller... Han kanske ska hålla sej borta från TV???

Tacka vet jag Webtv!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för igår. Det var mycket trevligt som vanligt:)

2009-03-19 @ 09:22:14
Postat av: Helena

då kan du ju passa på att se avenyn på svts webtv. hihihiihihihi

2009-03-19 @ 11:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0