Utsövd?

I natt har jag faktiskt fått sova!! Stoffe har bara snarkat ytterst lite men det har varit så rackans varmt inne i sovrummet så jag har ändå inte fått sova riktigt bra men iaf betydligt bättre än i helgen!

Om en, en och en halv timme ska jag börja med lunchen för Stoffe kommer hem idag. Tessan skulle också kommit upp men hon hade drabbats av en sån där otrevlig migrän-huvudvärk:( Hoppas att du kryar på dej snart och har du tur så blir det pastasås över så kan du få det imorrn:) Ska ju iaf laga en ny pastasås, ska bli spännande! Det är ju alltid kul med lite nytt, även om jag är kass på förändring!

Jag borde återigen försöka upp lite bilder på lägenheten men de blir verkligen inte bra:(

Nu ska jag slösurfa lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0