Utmaning.. igen!

Regler: Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (utom på fråga 1 förstås)! Lycka till!

En liten parentes bara. Det är inte alla som vet att jag faktiskt heter Madelene och inte Lene, men det gör jag och jag tänkte därför fylla i svar för både Lene och Madelene. Mest bara för att jag har absolut ingenting att göra....

1. Vad heter du? Lene (Madelene)
2. Ett ord på fyra bokstäver: Leka  (Mysa)
3. Flicknamn: Lina  (Maja)
4. Pojknamn: Linus  (Mattias)
5. Yrke: Lindansös  (Murare)
6. Färg: Lila  (Mossgrön)
7. Klädesplagg: Linne  (Mysbyxor)
8. Mat: Lövbiff  (Marulk)
9. Sak i badrummet: Lotion  (Mineralfoundation)
10. Plats/stad: London  (Madrid)
11. En orsak att vara sen: Lastbilar  (Maxlastad buss) 
12. Något man skriker: Lyssna! (Mamma!)
13. Film: Legally Blonde  (Mission Impossible)
14. Något man dricker: Latte (Mjölk)
15. Band: Lasse-Stefans (Megadeath)
16. Djur: Lejon (Mås)
17. Gatunamn: Landsvägen (Mariedalsvägen)
18. Bil: Lotus (Mazda)
19. Sång: Love me tender  (Moonlight shadow)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Läskdrickar-tävling  (Middagsbjudning)

Jag utmanar Helena, Sabbe, Emmzy och Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0