Torsdag

Ja då har denna dagen också snart gått då.. Jag har spenderat den med att diska en rackans massa disk, äta lunch med Stoffe, snackat med Tessan och några andra på msn, kollat på Färjan och Diagnos Okänd på webtv och så har jag kalkat av kaffebryggaren... Har pratat med rastlösa pappa i telefon, sökt ytterligare ett jobb och så skickat iväg ytterligare en spontanansökan.

Snart ska jag börja med middagen och idag blir det lövbiff med klyftpotatis och kokta morötter. Såsen har jag inte bestämt än... Till detta blir det lite vitt vin för att fira att det är torsdag:) Nej, vi ska helt enkelt äta fredagsmiddag ikväll istället för vi ska ju hem till Blekingeskogarna imorrn. Antar att det blir Let´s Dance och lite vin då:)

Några planer för helgen??


Kommentarer
Postat av: Karin

måste man ha en anledning för att dricka vin en torsdag??? =) tycker det låter supermumsigt.

kram till båda

2009-03-19 @ 18:40:43
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0