Tisdag

Nu är klockan tio och jag är uppstigen. Känner men lite sliten. Mitt i natten så drömde jag att jag sjönk ner i typ kvicksand under vattnet och fastnade där. Detta ledde ju inte helt oväntat till drunkningspanik, och ja, efter det gick det inte jättebra att somna om.

Jag tänkte iaf piggna upp mej med senaste avsnittet av Färjan, första avsnittet av Färjan 2:) Har precis satt på kaffet också så snart blir dagen avsevärt bättre!

Vad ska man annars hitta på idag då?? Fixa lunch till Stoffe är det enda som är spikat men så måste jag nog även diska lite och dammsuga. Igår tvättade jag iaf all tvätt så den är klar!

Är det någon som har nåt tips på nåt TV-program som jag bara inte får missa?? Andra avenyn räknas inte, Helena, jag vägrar kolla på det;)

Fick lapp från hyresgästföreningen idag med. De ska åka till Ullared och jag hade såå gärna velat följa med men det finns verkligen inga pengar till det. Ska spara så mycket pengar det går under sommaren så att man kanske kan åka till hösten. Får väl börja spela på Triss annars....

Massor med kramar

Kommentarer
Postat av: helena

hahahaha jo men titta på det senaste aa-avsnittet. det var sååå bra.



Annars så kan jag rekomendera den nya dokumentären på ettan. tonårsliv heter den. Skitbra.



Spårlöst på 4an är också bra :)

2009-03-31 @ 10:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0