Söndag

Jisses vilken seeg helg!! Har varit så dundertrött. Anledningen är att Stoffe har snarkat som en annan vanvetting:( Men men, det är bara att hoppas att det blir bättre i natt... Annars får jag nog tyvärr lägga mej på soffan!

Har inte hittat på så mkt i helgen på grund av tröttheten. Igår gjorde Stoffe kåldolmar, rackans gott! Idag har jag faktiskt bakat ljusa kokosrutor, de blev fula med goda. Har även kollat på Vårt bröllop i era händer. Det var verkligen mysigt att se hur alla nära och kära hjälptes åt för att skapa en oförglömlig dag. Programmet i sej var väl ingen direkt höjdare men jag gillar bröllop så då dög det:)

Imorrn kommer Tessan och käkar lunch och då ska jag prova att göra en ny pastasås som jag hittade i Buffé. Mums..förhoppningsvis:)

Nu ska jag kolla på Beck-det tysta skriket... Himla bra film, har sett den innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0