Snöigt värre

Det verkar inte som att det blir någon vår 2009:( Igår var det ju så fint väder större delen av dagen men den helt plötsligt så ersattes solstrålarna med snöflingor som glatt virvlade runt ute i det gråa.... Jag minns att jag dagen innan julafton satt och tänkte att jag aldrig mer kommer att få se snö, och ärligt talat så har jag hellre snö långt in på våren än att inte ha snö på julafton!

Idag har det inte hänt speciellt mycket. Jag har tvättat och plockat o så var Stoffe hemma över lunchen så då fick jag ju lite sällskap. Nu sitter jag och kollar på Våra bästa år, men det är nog strax slut. Då tänkte jag att jag skulle sätta mej och skriva lite spontanansökningar för sommarjobb o sådär. Det är verkligen bland det tråkigaste som finns, men det måste ju göras.

Några vidare planer för helgen finns väl inte, mer än en fika med Tessan och Petter. Stoffe har snackat om att han ska göra kåldolmar så vi får väl se om det blir några såna med. Blir eventuellt lite bak också om det finns ork till det...

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tråkigt att det inte blev nån fika i helgen. Får ta det en annan helg!! Kram

2009-03-16 @ 09:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0