Lyckliga Lene

Jag ville bara meddela att jag precis nyss fick ett sånt där härligt lyckorus! Jag insåg helt enkelt att jag hittat ett jobb och att jag ska få jobba med blommor. Jag älskar blommor!!! Fan vad roligt det ska bli och jag är stolt över mej själv... Butikschefen hade fått in tonvis med ansökningar och bland alla dessa har han valt mej och sa redan på telefon innan intervjun att jag var "klippt och skuren för jobbet"- det känns jävligt bra!!!

Jag kommer alltså att jobba på Plantagen i vår och sommar och jag hoppas att alla som har möjlighet kommer och hälsar på.

Kommentarer
Postat av: Sara

Är du trött på att hitta sist till alla nya hemsidor? På http://www.freestreet.se/?r=1427 kan du registrera dig för att få gratis presentkort. Det är en ny sida, vilket innebär att det inte finns så många medlemar och gör det lättare att samla ihop poäng. Jag har redan fått ett presentkort på 250 kr på h&m och det var jättelätt! Bli medlem du med =)

2009-03-25 @ 15:05:57
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Bie

GRATTIS! Jag kommer garanterat o handlar av dig. JÄTTE GRATTIS!! KRAM

2009-03-25 @ 15:29:53
Postat av: Fia

GRATTIS! Jätte roligt att du har fått jobb. Då vet jag var jag ska gå när jag behöver blom hjälp. Kram

2009-03-25 @ 16:18:10
Postat av: helena

jag kommer såklart o handlar av dig.. och då förväntar jag mig bästa möjliga service av dig. hihiih



Emelie o jag hade faktiskt tänkt göra ett besök i växjö stad i sommar så då kan vi ses tycker jag. Efter ditt jobb kan du bjuda på fika och vi på trevlig sällskap :)

2009-03-25 @ 16:46:59
Postat av: Görel

GRATTIS!!! Känns jätteroligt att du har fått jobb. Kram

Postat av: emmzy

grattis! vilken fullträff :)

2009-03-30 @ 13:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0