Helgen

Jahopp då var det dags att skriva ytterligare några rader här på bloggen. Vad har hänt sen jag skrev sist? Jo, vi var ju på middag hos Tessan och Petter i lördags kväll. Trots att både jag och Stoffe var trötta som attan så var det hur trevligt som helst! Till middag serverades det en stor bit nötkött tillsammans med ungsstekta rotfrukter, sallad och så pepparsås. Mumsfilibubbis säger jag bara! Efter middagen så satt vi o snackade en stund och så blev det lite kaffe och så lite efterrätt och ännu mer kaffe:) Till efterrätt serverades marängswiss eller hur det nu stavas (glass, grädde, banan, chokladsås.. ja ni fattar grejen). Klockan 22.30 bestämde vi oss för att åka hem eftersom vi vad dödströtta och så skulle vi ju på kalas på söndagen. Tack Tessan och Petter för en riktigt trevlig kväll!

Igår bar det av ner till familjen för att fira Linus som fyllde 10 år. Helt sjukt vad tiden går fort! Känns som att han var pytteliten igår och hasade sig fram med en rackans fart över golvet:) Han fick massa fina presenter och jag anar att favoritpresenten var några dagars träning på IFK Göteborgs sommarfotbollsskola:) Änglarna är ju favoritlaget...

Fick med mej en massa trädgårdstidningar och böcker av mamma så nu har jag så att jag kan läsa på inför jobbet!
Ska sätta mej med det nu en stund tänkte jag, iaf fram tills dess att tvätten är klar.

Bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en trevig helg. Bra att läsa på lite innan du börjar jobba.

2009-03-30 @ 13:04:54
Postat av: helena

hahhaa jag vet :) men spola fram till 0.35 sek.. där ser han riktigt rolig ut.. men jag måste erkänna att han är lite snygg i detta klippet.

2009-03-30 @ 13:24:25
Postat av: Anonym

mmm marängswiss :)

2009-03-30 @ 19:38:07
Postat av: Karin

ojsan hoppsan namnet försvann :) men det var jag soms krev precis innan

2009-03-30 @ 19:39:38
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0