Tips inför sommaren

Jag är ett stort fan av Cosmopharma (tidigare Volare) och deras produkter. Jag tänkte därför tipsa om en av mina absoluta favoriter som fungerar till det mesta, nämligen deras Aloe Vera-spray.

Den använder jag på benen när jag har använt epilatorn och huden är irriterad, jag använde den igår eftersom jag självklart hade blivit lite röd när jag var ute och så har jag använt den i ansiktet när min hy har varit en katastrof. Så skönt att man slipper hålla på och smörja in, särskilt om man råkat bränna sig. Då är det ju inte jättenajs att hålla på o kleta in en massa kräm.

Jag tänkte snart ha ett hudvårds-party med Cosmopharmaprodukter så då är alla som vill välkomna att komma. Blir väl främst de fd jobbarkompisarna antar jag:)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag kommer:)

2009-06-02 @ 14:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0