Tillbaks

Efter en mycket lugn o skön vecka så känns det lite ledsamt att det nu är söndag och veckan är över... I lördags morse hämtade jag Stoffe vid 02.30. Han var kall som en isglass men mycket nöjd över sin dag på Sweden Rock. Inflames spelning hade tydligen varit asbra! Vid 11 åkte vi på fotboll på Hasslö. Fy fasiken vad det blåste kallt! Men solen sken och jag lyckades bränna mej i ansiktet:( Såg ut som ett rödlyse när jag kom hem... Men med lite aloevera-spray så blev det bra igen:) Efter fotbollen blev det som planerat pizzabuffé. Väl hemma i Alnaryd så plockade jag lite rabarber och sen begav vi oss upp till pappa för att hälpa till att flytta korna till nytt bete. Det gick som på räls! Kanske skulle söka jobb som kofösare, jag har ju det i mej:) Åkte vidare till Marica som var sista stoppet innan Växjö. Där blev vi bjudna på kaffe, vaniljglass, grädde och jordgubbar. Hon vet att jag är helt galen i jordgubbar:) Tack tack!  
Väl hemma i Växjö så kollade vi lite på Band of Brothers och sen blev det Mumien och Mumien 2 (vad den nu heter...) Somnade vid 01.30 och gud vad skönt det var att sova i sin egen säng igen!

Idag har vi inte gjort speciellt mkt. Var o köpte mej en cykel så imorrn ska jag cykla till jobbet. Håll tummarna för att det inte ösregnar!

Kommande vecka blir det 4 dagars jobb och en massa annat. På onsdag blir det exempelvis en liten roadtrip till Vimmerby:) Najs!

Vad fasiken ska man göra på midsommar då??? De senaste två midsommarfirandena har ju varit toppen så då måste man ju hitta nåt kul att göra detta året också ju!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ni får följa med och fira midsommar i husvagnen i Karlskrona med oss och mina föräldrar:)

2009-06-08 @ 08:11:04
Postat av: Karin

jag jobbar hela midsommarhelgen medans familjen är uppe i dalarna... så kul ska jag ha det... kram

2009-06-08 @ 13:28:55
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0