Revenge of the fallen

Av en slump så hittade jag trailern till Transformers 2- The revenge of the fallen, och jag kan bara säga "kom till Sverige nu". Jag hatar att kolla på bio men för denna filmen skulle jag absolut kunna offra mej och sitta brevid nån äcklig, illaluktande gubbe (vilket jag alltid får göra av nån anledning) och för att inte tala om alla dryga fjortisar!!! Men iaf, filmer verkar hur bra som helst. Det står på sidan att den har premiär 24/6 i USA och faktiskt i hela världen men man undrar ju hur länge det dröjer innan det kommer till en bio här i skogarna!

Nån mer som gillar Transformers kanske??? Eller alla tycker bara att jag är en liten mupp?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0