Lista

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?

- Hus och en bil! Jag skulle även dela med mej till familjen, för de är de värda!


Har någon någonsin kallat dig lat?

- Ja, med all rätt. Haha


Vilken svordom använder du mest?

- Jag använder många...


Tittade du på tecknat när du var liten?

- Japp. Älskade bumbibjörnarna, Babar och såna där..


Hur många syskon har du?

- Tre. Micke (helbror), Linus (halvbror) och Tilde (halvsyster)


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

- Jag vill tatuera mej men det är inte riktigt läge.


 Vad har du för väder just nu?

- Molnigt, men enligt datorn så är det typ 24 grader ute


Vad åt du till middag lunch senast?

- Stekt korv med makaroner till lunch.


Kan du vissla?

- Ja men inte så bra.


Vilken film kan du alla replikerna till?

- Inte nån tror jag, skulle va nån av Harry Potter-filmerna isf


Hur många stolar står kring ditt köksbord?

- Fyra


Har du en stationär dator eller en bärbar?

- En stationär


Vilket var ditt favoritämne i skolan?

- Engelska och geografi


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

- Det är då fan! Sen är det bara att gilla läget


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

- Hahaha, nej!


Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?

- Jisses, ehhh... Ingen aning


Har du åkt moped någon gång?

- Jag har en moped hemma hos mamma. Den har jag spenderat många timmar tillsammans med!


Vad lyssnar du på nu?

- The Hills på webtv


Kommentarer
Postat av: helena

hahahahahaha jag gillar att du tittar på the hills :D Det är så INTE lene :D hahaha.



Ja, nu kommer dom matcha men det visade sig att telen var operatörlåst o skulle jag ha den utan så blev den 500 kr dyrare. Kom överrens med heman att jag skulle tänka på saken ett par dagar så jag ska kolla om det säljs billigare på nätet.

2009-06-03 @ 12:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0