Jobb, sol och husvisning

Får väl börja med att tacka vädergudarna! Tack tack tack för det underbara vädret! Har dock inte hunnit njuta massor av det eftersom jag jobbat hela helgen men idag har jag varit ute i solen en stund och igår åkte Stoffe och jag o köpte glass o satte oss i kvällsolen.

I lördags jobbade jag och sen kom mamma o Linus hit en sväng. Vi fikade och lagade middag. På kvällen var det Robinson-final och där hejade jag på Jarmo och Anna men det sket sej ju! Typiskt! Jobbade även på söndagen och shit vad mycket folk det har varit i helgen. Har knappt hunnit andas mellan kunderna och alla dessa frågor man får! Man lär sej massa nytt varje dag och sånt tycker jag om:)

Nu sitter jag vid datorn och dricker kaffe. Guud vad gott det var med lite "juice of life":) Har även hunnit med att fixa till naglarna med lite nytt lack. Nu tänker nog någon "Herregud, gör inte människan nåt annat än o måla naglarna??", och visst det blir några gånger per vecka för det slits så rackans fort på jobbet. Samtidigt vill jag ha målade naglar för det känns vårigt.


En svagt lila, ganska trist o mesig färg, men det är ändå färg. Finare IRL

Om en stund ska jag göra mej irodning för vid 17 ska vi kolla på ett hus. Vi är inte redo att köpa hus, iaf inte på det ekonomiska planet, men det kan ju vara bra att undersöka vad som som finns och vad man är ute efter osv. Det ska bli såå kul att kolla på hus, synd bara att man inte får köpa:) Tror att jag ska inviga den nya klänningen jag köpte på H&M förra gången jag var på stan.

Nu är jag ledig fram till torsdag! Men självklart ska det regna:( Njut av solen medans den varar, men glöm inte solskydd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0