announcement

Ja då var det dags att tillkännage den nya familjemedlemmen. Det har varit ett par bra gissningar, men det var bara Helena som vågade sig på att gissa på bebis! Är det en bebis då?? Nej, det är ju faktiskt inte det! Inte heller är det en hund, katt, fisk eller blomma. Jag har iofs köpt helt underbara snittpioner på jobbet idag. De står bredvid tvn och ser alldeles gudomliga ut. Jaja, sluttjatat om det nu eftersom jag skulle berätta om den nya familjemedlemmen...

Drrrr (trumvirvel) drrr

It´s a new car! Haha, där fick ni allt! Visst hade jag mkt hellre haft en hund i denna stund men det får bli när det är dags för hus. Jag har inte orkat mej på att ta en bild på bilen än så ni får nöja er med en bild på Bettan, vår pärla som nu har lämnat oss. Jag har en bild på en bil som är typ som vår men det är väl roligare att se exakt vår bil eller?


Bettan- som numera ser betydligt mer sliten ut än på denna bild

Imorrn blir det jobb och sen ska vi hem till mamma & co på eftermiddagen. Ska hälsa på o visa bilen och så blir det nog även lite grillning om vädret tillåter. Ska bli kul att se hur långt de kommit med altanen också!


Kommentarer
Postat av: Landtlif

Grattis! =)

Hoppas den inte är för låg så du kan komma upp o hälsa på i skogen hehe! =)

2009-06-12 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0