Ut med mej

Solen skiner igen och jag borde verkligen gå ut. Men vart ska jag gå? Saknar verkligen att ha en liten uteplats där man kan sola och ha det bra. Har ju en balkong men dit kommer inte solen förrän kl är typ 18...

Skulle ju hjälpt Tessan och Petter att flytta idag men de var redan fyra plus att det typ bara var förrådet kvar och då kändes det mest som att man skulle vara i vägen för varandra. Jag har ju redan problem med min rygg med så släpa flyttkartonger när de redan var många kände jag att jag kunde hoppa över. Hat lovat hjälpa till i trädgården sen framöver istället:)

Ikväll ska jag och Stoffe till Åby och hälsa på Fredrik med familj. Har inte träffats på jättelänge nu så det ska bli rackans trevligt. Ska skicka till Lisbeth och se om hon är hemma på tisdag för då är jag ledig och vill komma och hälsa på.. Annars får det bli en annan dag helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta att läsa bloggar och komma på nåt att göra ute.

Ha de

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Åhh..jaa..kvällssol är mysigt men man vill ju gärna ha sol på dagen också..knepigt med balkonger ibland! Hoppas du haft en trevlig dag iaf!:)



Kram.

2009-07-03 @ 00:03:09
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0